poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Dawno nie pisałam ;O

Tak wiem, emo jakoś tak cały ten blog podtrzymuje ;O muszę się wziąść w garść i piszać poszty :c Sorr was za to, że chyba z kilka miechów nie pisałam ;O no ale wiecie, ta pogoda, koniec kwietnia, wolne dni, 30 ○ C w cieniu ;O opowiem wam czemu w sobotę wgl. mnie nie było na kompie ;3 no więc, jak wstałam nie chciało mi się iść na kompa ( to na mnie normalka jak wstaję xD ) no więc wstałam, poleżałam, pojechałam z mamą kupić prezent na urodziny mojej koleżanki z klasy ;d potem z mamą pojechałam na działkę, no i tak do 15.30 potem na 16.00 poszłam na urodziny tej koleżanki ;D no potem znowu po tych urodzinach pojechałam na działkę, tam do około 22 xD potem wróciłam, wykąpałam się i nie miałam na NIC siły ; C no i tak mi ta sobota zleciała ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz